Hrvatsko Engleski Rječnici

Hrvatsko engleski rječnici osnovni su alat kojeg ćeš redovito koristiti. Pitaš se zašto sam napisao hrvatsko engleski rječnici, a ne rječnik? Vjerujem da ćeš se složiti kako ni jedan među njima ne sadrži sve riječi engleskog jezika i njihove prijevode. Stoga je dobro poznavati i imati pri ruci više njih.

Korištenje rječnika u pokretu


Kod kuće se lako koriste hrvatsko engleski rječnici, neovisno da li su u pitanju internet rječnici ili neki u tiskanom obliku. No što učiniti kada si u pokretu? Svakodnevno se susrećemo sa engleskim riječima, neovisno kuda krenuli. Možemo pretpostaviti kako je nespretno sa sobom nosili i samo jedan rječnik, a kamo više njih. Moj savjet je upotrijebiš svoj mobilni uređaj. Možeš pristupiti rječnicima engleskog jezika preko interneta na njemu, ili snimiti neki rječnik na sam uređaj. Tehnologija nam može olakšati život na različite načine, a ovaj definitivno nemoj zanemariti.

Najbolji hrvatsko-engleski rječnici


1. Hrvatsko engleski i englesko hrvatski rječnik koji je veoma jednostavan po svojem dizajnu, ali sadrži ogromnu količinu prevedenih riječi. Dosta sam ga koristio, te sam iznimno zadovoljan njime.

2. Eudict rječnik daje veći broj prijevoda za svaku riječ. To je poredano na način da se najvažniji prijevodi nalaze najviše na stranici, pa se možeš veoma lako snalaziti.

3. Online rječnik koji sadrži i opciju za pregled povezanih i sličnih rezultata. Tako dobivaš uvid u neke pojmove koje možeš iskoristiti da se izraziš znatno jasnije.

Poznati Google Prevoditelj


Naravno da google prevoditelja ne mogu zanemariti. Zapravo to nije samo hrvatsko engleski rječnik, već nudi mogućnost prevođenja brojnih jezika. Možemo reći da nije gramatički točan, ali nudi trenutni prijevod ogromnih tekstova. Osim toga, tu je i mogućnost slušanja prevedenih riječi. To može veoma pomoći učenicima engleskog jezika.

Nadam se da sam ti malo pomogao. Znaš li još neke dobre hrvatsko engleske rječnike? Možeš ih podijeliti sa drugima u komentarima. Također slobodno napiši svoje mišljenje o navedenim rječnicima.

Dalje možeš pročitati:

2 comments:

  1. Ja znam jedan riječnik zove se:Englesko-Hrvatski,Hrvatsko-Engleski školski rječnik.

    OdgovoriIzbriši